1.
Mitől függ? hogy a motorkerékpár gumi mekkora erő hatására kezd megcsúszni?
2.
Hogyan változik a gumi tapadása, ha az út felületére nedvesség kerül?
3.
Hogyan célszrű a motorkerékpárt leparkolni lejtőn?
4.
Mit jelent az "ellenkormányzás" a gyakorlatban?
5.
Mitől függ, hogy mennyire lehet "ledönteni" a motort?
6.
A következő kanyarodási technikák közül melyiknél kell "kevésbé" dönteni a motort, azonos körülmények között.
7.
Hogyan függ a gumi tapadása a motor dőlésszögétől?
8.
Hogyan kell vészfékezést végrehajtani?
9.
Hová nézzünk kanyarodás közben?
10.
Mi történik, ha kanyarban elvesszük a gázt?
11.
Hogyan lehet segíteni az egyíves megfordulást szűk utcában?
12.
Kikerülési manőver esetén hová kell nézni?
13.
Szabad-e kanyarban visszakapcsolni?
14.
Miért nehezebb nagyobb sebesség esetén kanyarodni?
Jó kis móka volt, köszi!!!